CRM – ryšių su klientais valdymo sistema
CRM – ryšių su klientais valdymo sistema, padedanti organizuoti ir valdyti visos įmonės darbą, nukreiptą į esamų ir potencialių klientų poreikių patenkinimą. CRM sprendimas tiesiogiai integruotas su tiekimo grandine, užsakymais, finansais, personalo valdymu, visas sprendimas paremtas moduline sistema ir gali būti nesunkiai pritaikomas prie kiekvienos įmonės poreikių.
CRM sistemą sudaro tokie komponentai
CRM sistemos įdiegimas suteiks Jūsų verslui galimybę:
Efektyviai išnaudoti visas verslo galimybes, pagerinti klientų aptarnavimo kokybę.
Tinkamas darbų planavimas, jų koordinacija ir valdymas, savalaikė reakcija į klientų poreikius padeda išlaikyti esamus klientus. Mes padėsime Jums:
-
Lengvai ir patogiai suplanuoti visus darbus, kontroliuoti jų įvykdymą;
-
Skirti užduotis kolegoms įmonės viduje, matyti jų įgyvendinimo būsenas;
-
Gauti priminimus apie suplanuotus darbus;
-
Turėti įeinančių ir išeinančių telefono skambučių statistiką žmonių, dirbančių su klientais, veiklos efektyvumui didinti;
-
Turėti su savimi darbų kalendorių visur ir visada mobiliuose įrenginiuose, sinchronizuojant juos su CRM sistema ir Outlook;
-
Sąsaja su Skype leis ne tik naudoti šią pokalbių programą sistemos viduje, bet ir turėti išsamią statistiką apie bendravimą su klientais;
-
Panaudojant specialius pašto programų protokolus, gauti klientų užklausas tiesiai į CRM sistemą ir užtikrinti, kad visi kliento poreikiai bus Jums žinomi;
-
Panaudoti masinio elektroninių laiškų siuntimo galimybę klientų informavimui apie naujienas arba naujų klientų paieškai.
CRM sistemos įdiegimas suteiks Jūsų verslui galimybę:
Valdyti pardavimo procesą, sistemingai kaupti reikalingus duomenis.
Dideli informacijos kiekiai, greitai besikeičiantys klientų poreikiai reikalauja turėti tinkamus įrankius situacijai valdyti. Mes padėsime Jums:
-
Valdyti klientų duomenų bazę, kaupti visą reikalingą informaciją, susijusią su klientais ir jų poreikiais;
-
Valdyti klientų kreditingumą, finansinius srautus, užtikrinant įmonės finansinį stabilumą;
-
Kaupti vizitų pas klientus informaciją, analizuoti ir didinti pardavimus;
-
Rinkti galimybes apie būsimus projektus, naujus klientų poreikius ir laiku sureaguoti į jas;
-
Sekti vykstančius konkursus ir juose dalyvaujančius rangovus, naudotis reikalinga statistika, kad realiai vertinti savo ir konkurentų galimybes;
-
Turėti darbalaukyje visą reikalingiausią informaciją apie pardavimus;
-
Sekti patiriamas veiklos (skambučiai, kuras ir pan.) išlaidas, analizuoti veiklos efektyvumą;
-
Valdyti sutartis su klientais, sekti reikalingus parametrus, siekiant maksimalaus rezultato;
-
Susikurti reikalingas ataskaitas, analizuoti, gerinti darbą ir pasiekti norimus rezultatus;
-
Vertinti rinkos situaciją, priimti svarbius strateginius sprendimus, pakelti įmonės vertę.