Viešbučių valdymo sistema

Viešbučių verslo valdymo sistema (VVS) tai paslaugų valdymas apimantis visas įmonės veiklas, susijusias su svečių apgyvendinimu, maitinimu, poilsiu, pramogomis, renginių organizavimu. Viešbučių paslaugų valdymas yra tiesiogiai integruotas su klientų ir dokumentų valdymu, ūkio valdymu, personalo valdymu, finansais, savitarna (klientų zona), visas sprendimas paremtas moduline sistema, todėl gali būti pritaikytas tiek nedideliame motelyje, tiek viešbučių tinklą valdančioje įmonėje.

Viešbučių valdymui skirto sprendimo teikiamos galimybės Jūsų verslui

Viešbučio verslo valdymo sistema Viešbučio verslo valdymo sistem komponentai

Palengvinti svečių aptarnavimą, pakelti paslaugų kokybę.

Svečių aptarnavimas reikalauja daug pastangų ir laiko, siekiant kokybės reikalingas glaudus ir konstruktyvus bendradarbiavimas tarp įmonės padalinių. Mes padėsime Jums:

  • Lengvai ir patogiai rezervuoti apgyvendinimą svečiams: greita rezervacija, rezervacijos kopijos, pavienė ir grupinė rezervacijos, rezervacijų valdymas (overbooking);
  • Suteikdami galimybę panašiu būdu rezervuoti bet kokias teikiamas Jūsų ir Jūsų rangovų paslaugas: maitinimas, SPA, pramogos ir pan.;
  • Lengvai valdyti viename lange visas rezervuotas kliento paslaugas;
  • Greitai paruošti pasiūlymus klientams, naudojant įvairius šablonus;
  • Turėti detalų darbų ir veiksmų planą renginių metu, lengvai koordinuoti įvairių padalinių darbą;

Darbo automatizavimas leidžia sutaupyti laiko, įmonės lėšų, sumažina klaidų tikimybę.

Pažangūs viešbučio verslo valdymo sprendimai leidžia išvengti informacijos įvedimo dubliavimo, gauti reikalingą informaciją laiku. Mes padėsime Jums:

  • Sutaupyti laiko ir pritraukti daugiau klientų, apjungiant (integruojant) rezervaciją su išorinėmis rezervacijos sistemomis;
  • Išvengti klaidų ir greitai gauti finansinę informaciją, apjungiant (integruojant) maitinimo rezervaciją su išorine maitinimo apskaitos sistema;
  • Valdyti informaciją apie kambarius, apjungiant (integruojant) viešbučio VVS su elektroniniais durų užraktais;
  • Kontroliuoti finansinius srautus, valdyti įsiskolinimus, apjungiant (integruojant) sistemą su buhalterine apskaita;
  • Paprasčiau analizuoti ir lyginti planuojamus rodiklius bei gautus rezultatus;
  • Palengvinti kritinių parametrų automatinį sekimą ir valdymą.

Tikslus darbų planavimas ir kokybiškas atlikimas suteikia pranašumą konkurencinėje kovoje.

Tiksliai sudėlioti darbai, suprantamai pateikta informacija leidžia jaustis užtikrintu, garantuojant  savalaikį įsipareigojimų įvykdymą. Mes padėsime Jums:

  • Kliento norus ir poreikius paversti aiškiu ir konkrečiu darbų planu su galimybe vykdymo eigoje jį koreguoti;
  • Panaudojant interaktyvias priemones, suplanuoti renginių vietas, reikiamo inventoriaus išdėstymą;
  • Tiksliai planuoti visus profilaktinius, einamuosius darbus, atsižvelgiant į esamus ir būsimus užsakymus;
  • Pateikti aptarnaujančiam personalui suplanuotus darbus ataskaitų forma arba panaudojant mobilius sprendimus;
  • Analizuoti kritinius veiklos ir verslo rodiklius, suteikdami duomenis realiu laiku, pateikdami reikalingą grafinę informaciją;
  • Vertinti veiklos finansinius rodiklius, maksimaliai sutrumpindami finansinių ataskaitų pateikimą.

Abonentų aptarnavimo sistema

Abonentų aptarnavimo verslo valdymo sistema (VVS) skirta įmonėms, teikiančioms paslaugas ir gaunančioms abonentinį mokestį. Šalia gali būti teikiamos papildomos paslaugos, už kurias išrašomi pardavimo dokumentai, abonentų aptarnavimas yra tiesiogiai integruotas su klientų ir dokumentų valdymu, savitarna (klientų zona).

Abonentų aptarnavimo verslo valdymo sistemą sudaro tokie komponentai:

Abonentų aptarnavimo verslo valdymo sistema

Abonentų aptarnavimui skirto sprendimo teikiamos galimybės Jūsų verslui

Efektyviai valdyti turimą informaciją, pagerinti vartotojų aptarnavimo kokybę.

Dideli informacijos srautai reikalauja pažangių abonentų verslo valdymo sprendimų, leidžiančių lanksčiai išnaudoti turimą informaciją įmonės potencialo augimui. Mes padėsime Jums:

  • Lengvai susisteminti visą reikalingą informaciją, pateikiant ją reikalinga forma (taip pat ir grafiškai);
  • Greitai surasti reikiamą informaciją, naudojant paieškos filtrus ar jų šablonus;
  • Ruošiant abonentines sąskaitas naudoti įvairius algoritmus joms apskaičiuoti;
  • Panaudoti mobilius sprendimus atliktų darbų fiksavimui objektuose, didinant operatyvumą ir gerinant techninį įmonės potencialą;
  • Panaudoti dinaminius parametrus objektų aprašymui ir valdymui;
  • Automatizuoti masinį sąskaitų išrašymą ir išsiuntimą pagal abonentinio paslaugų teikimo sutartis;
  • Lanksčiu darbo planavimu pagerinti įmonės veiklos efektyvumą;
  • Patogiai registruoti klientų problemas, planuoti ir valdyti jų sprendimą, taip didinant vartotojų aptarnavimo kokybę.

Paslaugos turi nuolatinę dinamiką, sąlygojamą besikeičiančių klientų poreikių.

Operatyvus planavimas, tiksli informacija ir gera koordinacija padeda įmonei įvykdyti įsipareigojimus klientams. Mes padėsime Jums:

  • Pildyti ir valdyti kintančius objektų dokumentus;
  • Įvertinus avarinius ir kitus skubius darbus, personalo lankstų darbo grafiką, sudaryti optimalų darbų atlikimo planą;
  • Automatiškai apskaičiuoti ir suplanuoti profilaktinių, periodinių darbų atlikimo grafiką, valdyti jo įvykdymą;
  • Lengvai valdyti paslaugų paketus, taikyti lanksčią kainodarą, įtakojamą įvairių parametrų;
  • Kontroliuoti finansinius srautus, valdyti įsiskolinimus, apjungiant (integruojant) sistemą su buhalterine apskaita ir išorinėmis mokėjimo sistemomis.
Partizanų g. 15a, LT-50203 Kaunas, Lietuva
Tel.: +370 687 25439
Faks.: +370 37 300832

Įmonės kodas: 300043862
PVM kodas: LT100001154519
El. Paštas: info@terrait.net

Vardas

El. paštas

Žinutė


© UAB "Terra IT" - verslo valdymo sistemos, IT paslaugos