Viešbučių valdymo sistema
Viešbučių verslo valdymo sistema (VVS) tai paslaugų valdymas apimantis visas įmonės veiklas, susijusias su svečių apgyvendinimu, maitinimu, poilsiu, pramogomis, renginių organizavimu. Viešbučių paslaugų valdymas yra tiesiogiai integruotas su klientų ir dokumentų valdymu, ūkio valdymu, personalo valdymu, finansais, savitarna (klientų zona), visas sprendimas paremtas moduline sistema, todėl gali būti pritaikytas tiek nedideliame motelyje, tiek viešbučių tinklą valdančioje įmonėje.
Viešbučių valdymui skirto sprendimo teikiamos galimybės Jūsų verslui
Viešbučio verslo valdymo sistem komponentai
Palengvinti svečių aptarnavimą, pakelti paslaugų kokybę.
Svečių aptarnavimas reikalauja daug pastangų ir laiko, siekiant kokybės reikalingas glaudus ir konstruktyvus bendradarbiavimas tarp įmonės padalinių. Mes padėsime Jums:
-
Lengvai ir patogiai rezervuoti apgyvendinimą svečiams: greita rezervacija, rezervacijos kopijos, pavienė ir grupinė rezervacijos, rezervacijų valdymas (overbooking);
-
Suteikdami galimybę panašiu būdu rezervuoti bet kokias teikiamas Jūsų ir Jūsų rangovų paslaugas: maitinimas, SPA, pramogos ir pan.;
-
Lengvai valdyti viename lange visas rezervuotas kliento paslaugas;
-
Greitai paruošti pasiūlymus klientams, naudojant įvairius šablonus;
-
Turėti detalų darbų ir veiksmų planą renginių metu, lengvai koordinuoti įvairių padalinių darbą;
Darbo automatizavimas leidžia sutaupyti laiko, įmonės lėšų, sumažina klaidų tikimybę.
Pažangūs viešbučio verslo valdymo sprendimai leidžia išvengti informacijos įvedimo dubliavimo, gauti reikalingą informaciją laiku. Mes padėsime Jums:
-
Sutaupyti laiko ir pritraukti daugiau klientų, apjungiant (integruojant) rezervaciją su išorinėmis rezervacijos sistemomis;
-
Išvengti klaidų ir greitai gauti finansinę informaciją, apjungiant (integruojant) maitinimo rezervaciją su išorine maitinimo apskaitos sistema;
-
Valdyti informaciją apie kambarius, apjungiant (integruojant) viešbučio VVS su elektroniniais durų užraktais;
-
Kontroliuoti finansinius srautus, valdyti įsiskolinimus, apjungiant (integruojant) sistemą su buhalterine apskaita;
-
Paprasčiau analizuoti ir lyginti planuojamus rodiklius bei gautus rezultatus;
-
Palengvinti kritinių parametrų automatinį sekimą ir valdymą.
Tikslus darbų planavimas ir kokybiškas atlikimas suteikia pranašumą konkurencinėje kovoje.
Tiksliai sudėlioti darbai, suprantamai pateikta informacija leidžia jaustis užtikrintu, garantuojant savalaikį įsipareigojimų įvykdymą. Mes padėsime Jums:
-
Kliento norus ir poreikius paversti aiškiu ir konkrečiu darbų planu su galimybe vykdymo eigoje jį koreguoti;
-
Panaudojant interaktyvias priemones, suplanuoti renginių vietas, reikiamo inventoriaus išdėstymą;
-
Tiksliai planuoti visus profilaktinius, einamuosius darbus, atsižvelgiant į esamus ir būsimus užsakymus;
-
Pateikti aptarnaujančiam personalui suplanuotus darbus ataskaitų forma arba panaudojant mobilius sprendimus;
-
Analizuoti kritinius veiklos ir verslo rodiklius, suteikdami duomenis realiu laiku, pateikdami reikalingą grafinę informaciją;
-
Vertinti veiklos finansinius rodiklius, maksimaliai sutrumpindami finansinių ataskaitų pateikimą.